woensdag 15 maart 2017

Oogsten

De afgelopen jaren ben ik op kunstgebied weinig productief geweest. Deze periode van bezinning heeft veel gebracht. In april neem ik deel aan 'Oogsten', een project waarbij 14 vrouwelijke kunstenaars een week lang werken op een prachtige plek bij Wanda Reiff. Ik verheug me op nieuwe inspiratie, bezieling en verbinding. Precies deze elementen die ik een paar jaar geleden zo miste en die ik niet meer kan vinden als ik in mijn eentje binnen de muren van mijn atelier werk. Het is vooral de verbinding (beter gezegd een gevoel van verbondenheid met alles en iedereen) die ook zorgt voor inspiratie en bezieling. Ik ben benieuwd wat deze week brengt......
Op de facebook pagina Oogsten vind je meer informatie over het project en het programma. De hele week zijn er 's avonds lezingen, discussies en kun je mee eten. Overdag kun je terecht om te kijken wat er gebeurt en hoe er gewerkt wordt.
Oogsten vindt plaats van 10-17 april, rondom Gasthuis 20, Bemelen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten